Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Op weg!

Vanochtend om 09:06 was het dan echt zover en vertrokken Kees en Andriesje, vol goede moed en strak in het fietspak gehesen en beiden op een fiets met exact 20 kilo bagage (gisteravond eerlijk verdeeld na een ingewikkeld proces van het overhevelen van bagage van de stuurtas van de een naar de fietstas van de ander en volgens Kees' credo dat A een stuk lichter is dan hij en dat het sterkste-schouders-dragen-de-zwaarste-lasten-principe daardoor niet opging), vanuit de Langewijck in Middenbeemster.

Liefdevol werden zij uitgezwaaid door hun oudste dochter die hun koffie, broodjes voor onderweg en het cryptogram uit de krant van zaterdag toestopte. Na enkele laatste woorden van goede raad over en weer (kijk uit voor ravijnen, de hongerklop en Italiaanse mannen), werden de stalen rossen dan toch daadwerkelijk bestegen en begonnen K & A aan hun Tour de l'Europe....

Wordt vervolgd...

Marit Pruis

Heel fijne reis! Geniet ervan! Heb net de bevoorrading op de Glandon achter de rug, de marmotters fietsen lekker verder! Wat een happening zeg! Maargoed dat kunnen jullie natuurlijk altijd nog een keer doen!;)
bonne courage! xxx

Paul en petra

Voor jullie het avontuur ook begonnen.
heel veel plezier en goede benen toegewenst.
Wij gaan jullie actief volgen de komende weken.
groet vanuit Sienna, Italia

margreet pruis

Daar gaan ze weer !!
Leuk om jullie weer te volgen...wat is dat jaar snel om gegaan...
Nu een nieuwe tocht, een andere route , maar hoop dat die minstens net zo mooi wordt als vorig jaar !
heel veel plezier en geniet van elke dag !!
liefs margreet

Kees en Greet

Over die lastenverdeling moeten we het nog maar eens hebben. Greet is begonnen aan de laatste dagen van haar reis. Voor Kees gaat het avontuur verder. nog steeds een kans dat we elkaar onderweg ontmoeten, maar dan moeten jullie je snelheid wel een beetje matigen. Groetjes uit de Pyreneeën.