Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Bella Italia!

12-7-12 Landeck-Glurns 85 km 1295 totaal Heerlijk zonnetje wekte ons vanochtend om 7 uur! Broodjes bij bakker naast camping en heerlijk ontbijtje in zonnetje: met voor het eerst: Nutella!( eten we alleen in de vakantie) En dan op weg naar de Reschenpas. Schitterende route, het ene stukje nog schilderachtiger dan het andere! De afdaling van de pas is helemaal geweldig! Zo mooi al die dorpjes in Zud-Tirol! En zeker als je dan afdaalt, is het net of je in een zweefvliegtuig zit. Zo afgedaald naar Glurns, waar we nu lekker in zonnetje zitten op een van de mooiste campinkjes van Italie zeker qua uitzicht! (€9 per nacht!) Ik denk dat we hier morgen onze eerste rustdag houden. Het stadje is nl ook erg de moeite waard. Maar we zijn dus in Italie! Ciao!

Reacties

Reacties

Theo Roet

Jullie maken mij wel weer erg jaloers. Nog een weekje en dan gaan wij ook snel naar het zonnetje in Italie.
Toen jullie vanmorgen om 7uur door de zon gewekt werden zat ik in de auto te wachten op het treinstation in Purmerend. Reden ...ik kon niet op de fiets vanwege een enorme regen en onweersbui met hele zware klappen en flitsen. Kortom genieten jullie maar lekker van het weer de rustdag en de Nutella.
Ciao en de groetjes uit Middenbeemster van Theo en Ellen

Greet Timmerman

Vandaag ben ik met de auto + 1 fiets teruggekomen uit de Provence. Na onze fietstocht Cavaillon-Nice- (via het zuiden van de Provence) naar Corsica en terug door het Noorden van de Porvence. Zware tocht en erg warm. Ik heb Kees daar achtergelaten en die fietst vanuit Cavaillon terug naar Zierikzee.
Jullie hebben ook weer heel wat mooie kilometers achter de trappers. Geniet van de vervolgdagen! Groetjes Greet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!