Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Roma!

27-7-12 Na 25 fietsdagen zijn we vandaag aangekomen in Rome! Nog een prachtige route met gemene klimmetjes, maar dan is het uitzicht ook weer zo mooi, dat je het klimmen voor lief neemt. Het weer is lekker opgeknapt na Assisi. Vandaag hitterecord:43' gelukkig waait het opeens stevig als we op de camping aankomen. Heel gezellig, veel jonge mensen, zelfde sfeertje als in Verona. Precies om 13.00 uur kwamen we aan op Sint Pieterplein. Heerlijk gevoel, dat onze reis goed gegaan is! Wat hebben we ontzettend genoten! Daarom bedankt Reitsma voor de prachtige route! En iedereen voor de leuke reacties. Zet ook nog foto op weblog. Kan alleen met foto genomen met IPhone, waarmee ik deze verhaaltjes allemaal tik. Rest volgt nog thuis. Heb ook leuke filmpjes! Morgen dagje Rome: Vaticaans museum en dan overmorgen nog een dagje zee. Daar vandaan vliegen we maandagochtend terug! Geweldige reis, geweldige vakantie! Ciao!

Ini

Gefeliciteerd. Goed gedaan. Fantastisch.

margreet pruis

gefeliciteerd !
fijn dat jullie zo genoten hebben !
vond het weer leuk om jullie te volgen. 43 graden? wat een hitte, heerlijk weer voor een dagje aan zee
nog fijne laatste dagen en een goede vlucht terug naar huis !
lfs rob en margreet

Hans en Mariet

Petje af, hebben met veel bewondering en plezier jullie reisverslag gelezen en genoten!!!

paul en petra

Fantastisch dat jullie in Rome zijn ! gefeliciteerd met het behalen van jullie megatocht. Complimenti!!! Geniet nog van deze laatste dagen

jaap en margreet

Wat goed weer, Roma ! Mooi en gezellig reisverslag, we doen het jullie niet na......

Arie en Margareth

Wij hadden niet anders verwacht dat jullie het einddoel weer zouden halen, maar... je moet het wel doen.
Gefeliciteerd toppers!

Greet en Kees

Gefeliciteerd met het behalen van jullie einddoel! We willen er graag nog een keertje over napraten. ook over onze fietsreis die afgelopen vrijdag werd afgerond. Goede thuiskomst.