Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Morgen Verona!

We zitten nu al bijna bij Verona en nemen het ervan in B&B, want er is hier gewoon geen camping ( te dicht bij Gardameer) Hoewel het misschien leek, alsof we fluitend over de Alpen zijn gekomen: niets is minder waar! De klim over de Arlbergpas was zwaar. Ik vergat onderstaand stukje re plakken bij het vrolijke stukje over de Reschenpas; 11-7-12 Feldkirch -Landeck 100km totaal: 1210km Beetje grauwe dag, weinig zon en de hele dag omhoog. Laatste stuk: Arlbergpas waar het hard waaide, en koud was! (10') we kwamen bibberend en verkleumd boven. Gelukkig was er een restaurant waar we lekker konden opwarmen met Goulashsoep. Toen afdalen naar Landeck. Bij de supermarkt geschuild, omdat er een flinke onweersbui losbarstte. Heel leuk klein campinkje, waar we tussen de buien door tent opzetten en pasta kookten (in de tent opeten) Daarna lekker in de nieuwe donsslaapzakken en geslapen tot... Maar nu dus lekker al flink eind in Italie, wel veel ( tegen)wind, maar erg mooi! Ciao!

margreet pruis

mooie foto's ! jullie zijn alweer 2 weken aan het fietsen, mooie route tot nu toe??
ik lees wel, zwaar af en toe, wind, kou, regen en onweer, maar het weer zal altijd wel beter zijn dan hier
lees ook tot nu toe, genieten, erg mooi, leuke mensen onderweg, lekker eten en de nieuwe donsslaapzakken en fietsen bevallen goed.... ( ff samengevat hihi) x rob & margreet

Froukje

Dag Kees en Andries,

Geweldig hoor! Mooie foto's en verhalen. Ik ben vol bewondering.

Froukje

paul en petra

Inderdaad we misten het verhaal van de Alpen . Het lijkt ons verhaal van verleden jaar. Die Arlberg is me er toch eentje!!! ook wij hadden het daarboven koud, ook goulash soep ( was wel lekker he? ) en schuilen en wind tegen de berg af (in het Aldige dal Italie) Denk je na al dat klimmen relaxed naar beneden te fietsen!. Maar wel genieten he!! We zullen meneer Reitsma eens adviseren om beter weer te bestellen bij die Arlberg en wat minder autoverkeer langs je heen en ..... wie weet verzacht dit de ( zware ) klim naar boven. of doen we deze berg niet meer????? . Geniet van Italie en het mooie weer, want hier is het herfst. groeten Petra en paul