Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Al aangeland in Alphen

Meerkerk-Alphen 86 km T190km Vandaag weer heerlijk gefietst, eerst door  prachtig rivierenland met hoge bruggen, want de pontjes varen hier niet op zondag! Ons vaste terras in Heusden 'Kareltje' had nog net zulke lekkere koffie met nog overheerlijker appelgebak met noten, als vorig jaar! Daar konden we dus niet omheen. Uiteindelijk via prachtige route van onze Garmin navigatie door Tilburg uitgekomen op schitterende natuurcamping Landgoed de Hoevens, waar nog 3 fietsechtparen staan. Gezellig! Morgen duiken we België in, maar vanavond eerst nog even lekker uit eten! Het schijnt braderie te zijn in Alphen! Als alles maar niet vol zit! Nog even bedankt voor de vele leuke reacties, speciaal Paul en Petra (al in Siena!) en Kees en Greet: nog even samen door Pyreneeën en dan al afscheid! Gelukkig kun je hem volgen via zijn weblog, maar wat zullen jullie elkaar missen! Wij vangen Kees later wel op in Italië! Gr. Andriesje & Kees