Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Jong geleerd...

Alphen-Averbode 90km T 289 km Gisteravond in Alphen uit eten geweest. De Belhamel! Aan te bevelen! Na een behoorlijk koud nachtje (7') stonden we vanochtend enigszins stijf op. Vannacht om 4 uur een schitterend vogelconcert! Verder doodstil op prachtige landgoedcamping De Hoevens! We probeerden met ons gebibber niet de andere campinggasten wakker te maken. An heeft gelijk: we moeten toch eens aan nieuwe slaapzakken gaan denken! Hoewel vanochtend bewolkt, klaarde het al gauw op en rond een uur of 11 fietsten we al volop in de zon door het prachtige Kempense land! Het werd vandaag een graadje of 25 en ook nu nog heerlijk! (half7) We fietsten uren over oude tot fietspad omgetoverde spoorlijntjes met zo nu en dan een prachtige beek of gezellig stadje (Turnhout, Herentals en Aarschot) met allemaal hun eigen Grote Markt, kerk en Jupiler kroegjes! Echt Belgisch, totaal anders dan in Nederland! Nu op leuke camping De vijvers. Aardige ontvangst en nog wat dagkampeerders t.o ons: waaronder een stel fitte zestigers in klein tentje met...hun twee kleinkinderen!(4&5!) Ze lopen elke dag een stukkie (6km) Zelf liepen ze vorig jaar naar Santiago! Kijk ouders, dat is nu een goed voorbeeld geven! Hopen het nog mee te mogen maken:Op fietsvakantie met ons kleinkind(deren) Voorlopig prachtige dag! Hopelijk iets warmere nacht en morgen gezond weer op! Morgen staan ons een paar fantastische afdalinkjes te wachten richting Durbuy midden in de Ardennen!

Marit

Hee lieve pap en mam!
leuk om zo te kunnen horen hoe het met jullie tocht gaat! De Ardennen zijn inderdaad prachtig, maar wel zwaar! heel veel plezier en succes nog! Mark en ik hebben gister de col d'Ornon gefietst! was mooi!
heel dikke kus vanuit de Franse Alpen!
xxxx
enne..nog even over die kleinkinderen...daar zullen jullie toch nog even heeeeeeeeeeeeeeel lang op moeten wachten haha

Femke

Ik sluit me aan bij de vorige spreker...

Heel veel plezier nog en een beetje rustig aan he.. het moet wel vakantie blijven!

kus!

Ini

Wat een stoere praat van die meiden van jullie.....hahaha