Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Wennen in de Ardennen!

Averbode-Durbuy 124 km T 413 km Pittig tochtje vandaag, maar we zitten in Durbuy. Gezellig toeristisch stadje aan de Ourthe. Onze tent staat op schitterend simpel campinkje pal naast het riviertje. Nu uit eten, winkels dicht toen we om half 8 aankwamen. We moesten wel uit eten! Was vandaag schitterend weer: hele dag zon en rond 30' we fietsten veel langs schaduwrijke bospaadjes, heerlijk! Maar zoals gezegd, een paar fantastische afdalinkjes en de aanloop daarvoor is ook al pittig steil, soms zelfs tot 14 procent. Maar nu aan de wijn en pizza! En dan slapen, want we zijn zo rozig, dat w.,,uhhh frrrrgnrrrrrgaaaaapjhfdgjkkhfdghj..,,, x.  X. X ...

ini

Ja, ook hier in de Beemster was het prachtig weer. heerlijk buiten gegeten. Succes weer hè, morgen. mooi gebied darr, we kennen het.

margreet pruis

zoooooo alweer een end weg van huis........
het klinkt weer allemaal goed.....mooi weer, leuke fietspaadjes, uit eten..........PIZZA mmmmm en lekker een wijntje s'avonds........vast beter geslapen en door de wijn niet koud gehad denk ik !!!
hier ook lekker genieten van het mooie weer !!!

ps durven zeker niet meer over gebak te schrijven............

Greet

Ja, alleen een reactie van mij...weer thuis in Zeeland...
Leuk om de 9 ook voor mij) bekende fiets/kampeer verhalen te gaan lezen: Die van jullie ( nog maar net aan het begin) en die van Kees ( even wennen aan het alleenzijn) uit Frankrijk.
Geniet van alles maar intensief...het is n.l zo voorbij!