Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Nachtje Nancy!

Mallingen - Nancy 119 km T 734 km Na een prachtige, maar zware etappe (veel tegenwind) kwamen we gisteravond via een bijna 20 km lang fietspad langs de Moesel, Nancy binnenrollen. Ook weer zo'n stad waar je op weg naar het Zuiden snel  langs raast.....Volkomen ten onrechte! Wat een schitterende, bruisende stad met z,n gezellige terrasjes en vooral het schitterende place Stanislaz! Na heerlijk etentje op terras (want lekker zwoele avond) was er een spectacle de son et lumiere op dat plein! Erg mooi om te zien, maar vooral om te beleven hoe duizenden(!) mensen genoten van de avond! Heel relaxed, zonder ook maar 1 politieagent! En na afloop lag er helemaal niets op de grond! Net even iets meer beschaving dan bij ons! Verademend om mee te maken! Na een heerlijke nacht in ons prima hotel Guise (in oude centrum! Met binnenplaats voor fietsen!) vandaag op weg naar Charmes. Wandeletappe, vergeleken met die van gisteren! Hoe gaat het met de Hollanders in de tour eigenlijk? A demain!