Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Bella Italia!

Vilp-Mergozza 65 km T 1230 km Na een flinke nacht scheen vanochtend de zon! Erg warm was het niet, maar we konden gezellig ontbijten onder overdekt terras! Daarna richting Brig via Rhônedal, weinig klimmen gelukkig, want spit is nog lang niet over! Daarom extra warm aangekleed richting de autotrein die ons naar Iselle zou brengen! Vooraan was een speciaal wagonnetje voor fietsers! Daar zaten ook onze Belgische vrienden van de regencamping! Na een tunnel van ruim een kwartier, was de aankomst in Iselle geweldig! Zon! En heerlijk warm! (ruim 30') de afdaling was erg mooi, met schitterende bergen om ons heen en  rivier onder ons! De weg naar Mergozza was lang, recht en saai. Wel mooie hoge bergen aan weerskanten! Heerlijk geluncht in schitterend stadje Domodosola! De mensen keken wel raar op van al de kleren die ik aan had! (die gingen later bij meer allemaal uit, want lekker gezwommen in schoonste meer van Italie! De camping aan het meer is best leuk, maar erg duur! Er is ook een echtpaar uit Vlissingen aangekomen, zij fietsen nagenoeg dezelfde route als ons!  Hadden ook de trein genomen! Het stadje Mergozza is schilderachtig! Maar morgen toch maar verder... ! Arrivederci! Bedankt voor alle goede wensen! Voelt al veel beter nu! Fijne vak Kees en Marijke! Gr. Aan Lucia! Gefeliciteerd Rogier!!!

petra en paul

We vinden het zo leuk jullie verhalen te lezen!!! Wat ons op valt is dat ondanks de tegenslagen ( weer, lichamelijk ongemak etc) het verhaal zo positief blijft! Wij snappen het wel: er staat zoveel tegenover!! mooie omgeving, leuke contacten en vooral ..... lekker met z'n tweeen het avontuur beleven. Leuk dat dat kan en dat je elkaar aanvult op de momenten dat de ander zich niet zo lekker voelt. Bella Italia heeft goede invloeden, dus ik ben optimistisch voor jullie... "alles zal recht kom" Veel plezier en GENIET!!!!