Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Nasi eten bij Gerrit en Ilona!

Viverone-San Damiano 90 km T 1426 km Gisteravond heerlijk uit eten in rest Eden, vismenu: ik bestelde: menu perzik! Lekker Spada! Oftewel zwaardvis, heerlijk. Er is daar een enorme dansvloer, waarop geweldig mooi gedanst wordt! Er is een soort dansschool en die hield uitvoering! Prachtig om naar te kijken! Prachtig weer ook vandaag!  We hadden nog Australische buurtjes gekregen: v, m, j en m in klein tentje! Aardige mensen! We hebben ze uitgenodigd om langs te komen in Mb. Klimmen met daarna schitterend uitzicht op het meer! Was leuk!! De route naar de wijn was vandaag ook prachtig. Stukje bergen, stukje vlakte en dan de wijngaarden! De Barolo's, Barbaresco's en Barbera's lachen ons al toe vanuit de schitterend gelegen wijngaarden, die we vanuit de camping zien liggen. Nou ja camping....boerderij met kampeergelegenheid. Vriendelijke boerin laat ons de stallen met de verschillende koeien zien. Nadat we gezellig bij Gerrit en Ilona uit Den Helder aan de nasi hebben gezeten. Heerlijk! Morgen duiken we echt de wijngaarden in! Ben erg benieuwd naar bv Fontanafredda waar we al jaren de wijn van drinken! Chiao!

Petra en Paul

We zijn aan het "afkicken" . het lichaam schreeuwt om activiteit! En .... Het weer helpt niet mee. We fietsen dus tussen de buien door en .... Na het werk, want dat is weer begonnen!!! als we jullie berichtjes lezen dan krijgen we heimwee: We willen terug!!!!!! We hebben trouwens een adresje voor een heerlijke Barolo, maar dan moet je even doorfietsen!! Montalcino...... Maar Kees, jou een beetje kennende scoor je vast op jullie tocht zo'n wijn of iets vergelijkbaars. In gedachten proosten we met jullie.Salute!

Femke

Pap, CHIAO? echt? Dit doet een beetje pijn hoor :)

Maar goed, blij te horen dat met de wijngaarden in het vooruitzicht, je rug ook weer een beetje oke begint te raken. Oh en zeg maar tegen mama dat dat katje dus mee mag naar Nederland. Thuis nog steeds alles goed, dus blijf nog maar even lekker daar!
Liefs, x