Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

C'est pas mal!

Touretes-Bagnols En Foret 60 km 1807 km Vandaag relaxed dagje, zondag nietwaar?! We ontbijten voor het eerst sinds Zwitserland weer bij de tent (nog even in onze luxe stoelen!) Dan dalen we zeer steil af naar Pont sur Loup, waar we gisteren steeds nee kregen en klimmen richting Grasse. Prachtige afdaling naar dit geurige stadje (parfums!) Dan steken we even een stukje af van de route, want we willen wat gaan eten in Montauroux...valt vies tegen, drukke weg en enorm klimmen naar stadje! Maar de lunch is heerlijk: salade Nicoise! Dan nog stukje verder naar Bagnols en Foret camping Les Clos: aanbevolen! Lekker rustig, hartelijke ontvangst, goedkoop, zwembadje! (An zwemt voor het eerst!) Leuke Belgische jongens, praatje: zij komen van de andere kant, dus kunnen we even informatie uitwisselen. En nu zitten we op terrasje bij pizzaboertje, die echt als gastheer allerlei lekkere hapjes en drankjes brengt! En het weer is ondanks Mistral, heerlijk! Overdag rond de dertig graden en soms beetje winderig, maar heerlijk droog, net als de fantastische rose die we drinken! La vie en France, c'est pas mal!