Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Privéstrandje bij St. Tropez!

Bagnols en Foret-Cavallaire sur mer 85 km T 1892 Na Frans ontbijtje op de camping kunnen we er weer even tegen! We gaan weer richting zee (hoeft van An niet, maar ik ben er gek op, dus nog 1 dagje zee! Eerst nog door prachtige gorges du Bravet met Rocky Mountain achtig landschap! Schitterend! Dan langs de kust richting St. Maxime, St. Tropez eindigend in Cavalaire sur mer. Levendig stadje, waar we laatste plekje op camping krijgen. Rest is complet! Onderweg prachtige parasoldennen, bougainville, oleanders zoals bij ons ligusterheggen en inderdaad (An heeft weer eens gelijk!) heeeeel veel druk autoverkeer! Maar gelukkig liggen er veel prachtige fietspaden langs de boulevards, waar we dankbaar gebruik van maken! Zo konden we vanmiddag even afstappen bij privestrandje, waar je alleen lopend of op de fiets kunt komen! Heerlijk gezwommen in glasheldere zee! Met uitzicht op St. Tropez! Wie kan me dat nazeggen?

Greet

Als echte zwemliefhebber durf ik te zeggen: ik ben jaloers op jullie. Geniet maar verder...ik droom wel mee..
groetjes Greet

paul en petra

Eén van jullie eerste berichten was: Dit jaar niet zo'n mega tocht als verleden jaar. Toch staat de kilometerteller al op bijna 1900 km!!! Geniet maar lekker daar in het warme franse zuiden, want hier is het niets. Wij moeten nog steeds wennen aan deze temperaturen( jl zaterdag was het 11-14 graden) en neerslag. Fiets, geniet en ontspan nog lekker deze week, groet uit Mideenbeemster