Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden...

We hebben dit jaar besloten om voor de tweede maal naar Rome te fietsen. Niet zozeer om dit einddoel, maar de weg er naar toe! Fietsten we de vorige keer met onze trouwe vriend Benjaminse...dit jaar gaan we vreemd met Reitsma!

We wilden eigenlijk een een flinke tocht door Duitsland maken met een stukje Oostenrijk en Italie erbij...en zo kwamen we algauw op de route van Reitsma. Mede door de schitterende reisverhalen van vorig jaar van Petra en Paul Pieters. We vertrekken morgen (30 juni en hopen rond de 27e juli in Rome aan te komen. Onze terugvlucht is in ieder geval 30 juli.
We hebben er veel zin in en zijn blij, dat het weer een beetje aan het opknappen is.

Ik beloof niet, dat ik elke dag een stukje op mijn weblog plaats, maar zo ongeveer 1 keer per week. Bij de foto's een indruk van de route met de campings die we uitgezocht hebben!

Ciao!

Cool

Andriesje en Kees

Reacties

Reacties

reindert en ini

geweldig, een heel goed reis toegewenst en veel plezier.

Marijke en Kees

Kees en Andriesje, we wensen jullie een fantastische reis toe met veel mooi en droog fietsweer! Geniet!

Rob Brummel

Wij wensen jullie eeen hele goede rit toe , ik vind het eigenlijk wel een zonde dat jullie niet op de verjaardag zijn van je zusje. Maar alle gekheid op een stokje heel veel plezier reis

Buon viaggio

margreet pruis

jee , als ik op die kaart kijk pfffft wat een end ! maar wat lijkt me dat verschrikkelijk leuk ! heel veel plezier , geniet van elk moment en ik vind het weer leuk om jullie te volgen !
liefs margreet

Siem de Wit

Heel veel plezier en veel mooi fietsweer!
Kijk weer uit naar jullie verslagen.
Groetjes uit de Costa del Bol.

Froukje

Kees en Andriesje,

Heel veel plezier!

Toby

Wij kijken mee. Veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!