Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Lekker op weg!

Riedsee-St. Leonersee 109 km totaal 725 km Het gaat steeds makkelijker. Ondanks regen vanmorgen (verplicht schuilen in Konditorei!) heerlijk gefietst door Rheinhessen en Pfalz langs Worms! En later via nog veel mooier en gezelliger Speyer! Beide met indrukwekkende Doms (zeg maar gerust Knaps!) Nu op camping bij recreatieplas, waar iedereen aan het waterskiën is zonder boot. Beetje uitsloverige typetjes. Naast ons een stel vrienden met kleine kinderen w. o baby. Erg aardige mensen! Campings zijn hier allemaal sehr sauber en billig!(€15,- all in!) En ook heel opvallend: er staat hier geen enkel huis te koop!! Wat een verschil! En ijs is hier heeeerlijk en erg goedkoop!  En wij zijn zeer tevreden over Duitsland! Dus gaat lekker tot nu toe! Gr. Aan iedereen! A&K

Paul en Petra

Lekker fietsen in Duitsland hè ? Jullie hebben er een goed tempo in! We zijn nu al benieuwd naar jullie volgende berichtje, want dan zullen de Alpen al "in de benen zitten". Geniet van al het moois

Dimar Zimmer

Toch zal het heel wat anders zijn in Frankrijk.De omgeving is daar trouwens prachtig. Ik hoop dat alles nog steeds volgens wens gaat en ik zit gespannen te wachten op jullie volgende bericht.

Rob

heerlijk om alle verhalen/blogs te lezen, ik lees ze met veel plezier en kijk altijd uit naar volgende verhalen....
Heel veel plezier in Duitsland...en ik wacht met smart op het volgende verhaal..

Gr.Rob uit Purmerend

margreet pruis

he he eindelijk een berichtje van jullie........
jullie zijn alweer een heel end op weg
dus totzover een fijne route en straks de bergen in !
veel plezier verder en kijk ook uit naar het volgende verhaal