Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Za 3 juli eerste etappe Middenbeemster- Ameide 100km

Vanmorgen om 9 uur vertrokken. Lekker weer 25 Gr. Rond uur of 10 gezellig door Amsterdam veel joggers, fietsers en later op de Amstel vooral veel roeiers en zwemmers! Want rond het middaguur is het ruim 30' en drukkend warm! Als je fietst is het heerlijk, maar stilstaan dan stroom je gelijk leeg! Via prachtige route langs de Kromme Mijdrecht Woerden Lopik naar Ameide, waar we nu op boerencamping De Victorie staan. In Linschoten nog bij Bert en Meta langs geweest. Hier wat gedronken en geschuild voor onweersbui. Nu dus op camping. Aardige ontvangst met koffie en veel praatjes, maar hij vergeet te zeggen dat er €0,50 in de douche moet...en dat hebben we niet! dus wisselen bij Henk die net zit te eten
Is nog maar de vraag of wij wat kunnen eten hier, want de winkel was net dicht toen we in Ameide kwamen...
Maar schijnt dat ze hier in de Deel appelgebak verkopen!
Jammer dat het net regent als we tent opzetten, maar na douche lekker warm en droog!
's Avonds nog naar Meerkerk gefietst en daar menu Wim besteld (op advies campbaas Wim)
was heerlijk! Dus totaal 110 km
Vannacht om 4 uur hadden we een muis in de tent dus echt in de binnentent! Na een klopjacht van een kwartier was hij eruit ! Verder prima geslapen!

margreet pruis

Leuke foto van vertrek !!!
Zijn jullie niet geschrokken, van die muis ? Muis gaat nog, grote spin is erger.......
Kijken jullie ook voetbal onderweg ?????
Rome, nog zoveel kilometers, wat een avontuur !!!
liefs margreet

Marijke en Kees

Al een dag onderweg! We willen jullie laten weten dat we jullie met veel interesse zullen volgen. Een heel fijne tocht toegewenst. Geniet van de natuur en van elkaar. En voor vanavond: een goeie nachtrust toegewenst zonder muis!

Stefan

Leuk geschreven en vooral dat over die muis haha.
Veel plezier voor de komende kilometers. :)