Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Zondag 4 juli Ameide-Zandoerle 107 km

Vandaag was een perfecte dag! Heerlijk in het zonnetje ontbeten...oud broodje over van gister..en we kregen nog koffie van Wim de campbaas...jullie mogen gerust bljven hoor! leuke man Zondag dus veel kerkgangers mooi aangekleed op weg Naar overvolle kerken! Maar de fanatieke religie kent ook zijn schaduwkanten: het pontje bij Gorichem vaart gewoon niet! Dat wordt omfietsen...of toch niet? De watertaxi biedt uitkomst! Samen met nog een stel racen we met zeker 70 km per uur naar Woudrichem. Daarna naar Heusden: koffie met wereldappeltaart! Op naar Drunen, waar we vroeger veel gekampeerd hebben even opsteken bij de Rustende jager en daarna door natuurgebied Kampina waar we vorig voorjaar nog veel gewandeld hebben met Kees, Jacolien, Jaap Margreet en de kinderen. Kortom een feest van herkenning! En nu zitten we op een prachtig klein campinkje in Zandoerle! normaal vangen ze hier allerlei vissen, maar de vijvers liggen droog! De eendjes waren ook al op zoek Nasr water. Heerlijk gegeten in dinee café De Kempen in Knegsel. Weer op aanraden van campingbaas (bazin in dit geval) schobbelaartje toe! Nog even heerlijk voor de tent zitten op onze fantastische Expad zitjes en dan weer vroeg op stok, want morgen naar Maastricht...120 km