Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Door het land van de Korenwolf!

Dinsdag 6 juli Bemelen-Butgenbach 85 km Vandaag was het afzien, maar vreselijk mooi! Om half 9 op pad na lekker omtbijtje in zonnetje! Door het prachtige Zuid-Limburgse land, het land van de korenwolf waarvan ik er eentje de weg over zag rennen! Al gauw zitten we in Belgie met prachtige bospaadjes maar ook pittige klimmetjes en klimmen! Tot 640 m. En na een klim komt meestal een afdaling... De topsnelheid lag vandaag op 49,5 km. Maar omhoog ging het niet zo hard, stukjes van 12% en dan bedoel ik niet de wijn die we vanavond bij de (verplichte) pasta dronken! De camping is mooi,erg groot, maar nog rustig want hoogseizoen begint pas volgende week. Straks voetballen kijken: Ned - Uruqay, En dan op naar de finale Ned-Duitsland! Morgen richting Luxemburg! Vannacht hadden we weer een beest in de tent! Ditmaal een hommel onder ons grondzeil, die ons wakker gonsde! Daar hebben we toch maar even korte metten mee gemaakt... Na enkele karatetikken bleef het stil....

Fem

Goh, dat is gek!
Ik heb gister naar Nederland Uruguay gekeken... gekke Duitsers zenden weer een andere wedstrijd uit ;)

Reindert en Ini

We hadden 3 Zwitserse meiden als gast en ik had ze naar de Koemarkt gebracht met voor alledrie een oranje hoed. Ze waren een paar keer aangesproken in het café waar ze zaten te kijken en ze verstonden het niet maar riepen gewoon HUP HOLLAND terug; ze hadden enorm genoten. Wat is dat dan toch een internationaal gebeuren hè. Jullie kijken vanavond ook toch wel weer hé?