Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Es ist klar! Sie haben Angst!

Woensdag 7 juli Butgenbach-Wallendorf 99 km Vandaag reden we door de Eiffel en ik weet niet wat er was, maar geen mens gezien! Mooier gebied om te fietsen kun je niet bedenken, maar geen fietser te bekennen! (behalve 1 man, die ook naar Rome ging. We voelden ons net Adam en Eva in het paradijs! Kwam ook, omdat we veel afdaalden en weinig hoefden te klimmen. We fietsten steeds naast of over(bruggetjes!) de Our, prachtig beekje dat bij Vianden in Luxemburg behoorlijk groot was gegroeid! Onderweg zagen we nog een vosje, op muizenjacht. Nu op campingkje aan de Sure of Our? Ze komen hier Nl samen! Weer geen winkel in de buurt, dus dat wordt jour de cliques Ps de voetbalwedstrijd Ned-Urugay hebben we gisteravond gedeeltelijk gevolgd samen met twee aardige studenten uit Maastricht.(Menno en Rogier) Wij juichten als enige als Ned scoorde.... Bij een doelpunt van Urugay juichten alle Duitsers! Es ist klar! Sie haben Angst!

Reacties

Reacties

margreet pruis

Nieuwe foto ? Dacht even, dat jullie geen taart meer durfden te eten....
Wij hebben gisteren ook v/d wedstrijd genoten, behalve de laatste min., verschool me achter R. Lijkt me een mooi gebied, waar jullie nu zijn ! Ben ook benieuwd wat voor een beest jullie aankomende nacht in de tent hebben....elk land een ander beestje en steeds enger, gelukkig fietsen jullie niet naar Afrika !!!
Fijne dag morgen ! Ik vind het heel leuk om elke dag wat van jullie te horen.
liefs margreet

Reindert en Ini

Wat schieten jullie op zeg!!!! Het tempo zit er goed in wil ik geloven. Fietsen met die warmte, ik geef t je te doen zeg. Bonne route!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!