Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Dag om gauw te vergeten...,

Vrijdag 9 juli Sierck-les-Bains-Harprich We waren al vroeg op en namen met een foto afscheid van Menno en Rogier, die toevallig weer bij ons op de camping kwamen te staan. Na vandaag zullen we hen wel niet meer zien, want ze gaan veel meer km maken dan wij. Hoewel: vandaag incl boodschappen: 112 km! Niet slecht voor een rustdag! Onderweg een beetje veel van hetzelfde; op en af door mooi glooiend landschap: maar wel wat saai als dat de hele dag duurt. Daarbij was het drukkend warm vandaag! 33' onweer hangt in de lucht! Leuk: Louis is net aangekomen, gaat ook naar Rome!

janneke

We hebben vandaag nog aan jullie gedacht,. Hier is het ook warm en vroegen ons af hoe jullie het hadden met zulke hoge temperaturen.

Lucie

Heb de afgelopen met heel veel plezier en respect jullie berichten gelezen. Wens jullie ook verder een heel plezierige reis en heel veel genieten onderweg.
Morgenochtend vroeg vertrek ik naar Frankrijk, neeeee, niet op de fiets. We zullen ongeveer om dezelfde tijd weer thuis zijn. Nogmaals een heel mooie reis en tot ziens.
Liefs groetjes, Lucie