Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

De eerste col!

Zaterdag 10 juli Harprich-Rothau 110 km We waren heerlijk vroeg vanochtend! En dat na stevig doorzakken met Louis en Luc en Geert! Eerst door prachtige graanvelden en geoogst stro. Het leek wel goud, die grote rollen! Daarna langs prachtig fietspad langs kanaal! Maar wat was het heet! Ze spreken hier van een echte canicule! Het pad eindigde op een plek waar vroeger een klein loopbruggetje was met prachtig fietspad aan de overkant! Maar helaas: brug weg! We konden kiezen: of 4km terug of langs onmogelijk voetpad, laat staan fietspad langs kanaal. We kwamen bij een camping uit, waar ik even ging zwemmen en waar we Louis ook troffen! Na een gezamenlijke lunch gingen we richting de Col du Donon! Dat was behoorlijk pittig, zeker voor An, die nog geen echte klimervaring had! Maar ging prima! Bovenop de col zaten Luc en Geert en Louis aan de kouwe Cola! Wij aan het bier. Daarna een spectaculaire afdaling! (55km max!) Nog net op tijd boodschappen in super, die net dicht ging en toen naar camping in Rothau, waar we de mannen weer troffen en ook een leuk gezin. ( die hier ook fietsen) Maar het was een lange dag. Pas om half acht op de camping. Toch superdag!

Toby

Wat zien jullie veel, prachtig!
Wij kijken elke dag.
Veel plezier, een beetje heet is beter dan regen, toch?
Toby&Ton.