Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Dikbilkersen!

Maandag 12 juli Rouffach-Kaisersaugst (Zw) 86 km Totaal 997 km Vroeg op pad vandaag! 7.45 uur! Heerlijk weer en een gemakkelijke route door prachtige bossen en later via kanaal naar Bazel! We zijn in Zwitserland, het zesde land, waar we doorkomen! Met een echte douane in Bazel en (helaas) eigen geld en geen €! Dus naar het dorp om te pinnen. Gelijk naar de super om eten te kopen: vandaag maaltijdsalade met olijven, dressing en blokjes ham met stokbrood en natuurlijk een flesje echte Zwitserse wijn! Ondertussen veel onweersbuien! Als toetje had ik een soort dikbilkersen gekocht. Nog nooit zo groot en zo lekker geproefd! We staan aan de oever van de Rijn. Kon het niet laten om er even in te duiken! Heerlijk! Geen bekenden op de camping. Vanochtend nog wel met Louis onderweg koffie gedronken. Dat zetten we dan zelf. Natuurlijk weer met heerlijk gebak erbij! Want het motortje moet wel blijven pruttelen! We drinken ongeveer 6 liter per persoon, per dag! Koffie, water, jus, drinkyoghurt en Cola...en soms een biertje! (en natuurlijk een flesje wijn bij het eten! Morgen verder door Zwitserland! Bedankt voor alle leuke reacties! Erg leuk om te lezen!