Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Gruss Gott!

Dinsdag 13 juli Kaiseraugst-Kleinandelfingen 102 km totaal 1099 km Gruss Gott! Waar mijn vader dan gelijk aan toe zou voegen: Ik wist niet, dat we al zo hoog zaten! De Zwitsers zijn erg aardig en behulpzaam, maar ze groeten nauwelijks onderweg... Veel fietsers tegengekomen! Dit is echt een prachtig fietsgebied! Hoewel Zwitserland anders doet vermoeden: het is hier vrij vlak (langs de Rijn ) met toch wel wat pittige klimmetjes tussendoor! We zien veel fietsers dan lopen! Onderweg schitterende dorpjes! Vooral Waldshut was prachtig! Hier hebben we ook lekker geluncht op mooi terras bij fontein! Nu zitten we op een geweldig campinkje in Kleinandelfingen! Erg aardige eigenaresse en prachtig sanitair! Aanbevolen voor fietsers! Uitzicht op de Tur! Fenominaal! Morgen naar de Bodensee!

Arie en Margareth

Leuk om jullie zo te volgen. We fietsen nog steeds met jullie mee (in gedachten). Geweldig dat genieten van de kleine dingetjes. Hoe zit het met de echte bergen/cols in Zwitserland, daar gaan we toch wel overheen hé?
Poldergroetjes van de Peerdemannetjes.

Nanda

Hallo Andriesje en Kees,
zozo, jullie schieten al aardig op! Zeker ook wel warmpjes daar? Hier op de Zichthof zonder airco is de temperatuur flink gestegen. Wij wensen jullie nog een hele fijne en pechloze tocht naar Rome!!
Groetjes van Marja en Nanda