Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Bizar dagje!

Maandag 19 juli Colico-Treviglio 100 km Totaal 1508 km Bizarre dag vandaag! Begon zo mooi: vroeg op pad, Geen ontbijt: doen we onderweg! Na 10 km klein winkeltje, brood salami, yoghurt En een bankje met uitzicht op Comomeer! Koffie zetten...en wie komt eraan? Luigi! (Louis)!! Samen koffie en besluiten samen verder te gaan. Veerpont over Comomeer van Varenna-Belaggio! Later tracteert Luigi op koffie op prachtig terras met uitzicht op Lago di Como... voordat we het meer de rug toekeren. Daarna naar de Adda met prachtig fietspad in de schaduw! Weer Komen we Luigi tegen..samen lunchen we in Lecco: heerlijke caprese salade! Weer afscheid van Luigi: hij wil naar Milano... Maar 's middags komen we hem weer tegen! We gaan samen verder naar Treviglio Vandaar wil Luigi met de trein naar Milano! Maar pad langs kanaal is afgesloten met hek! Of kilometers terug... Of enorm steil pad met gladde kinderhoofdjes omhoog! Eigenlijk onmogelijk, maar we redden het toch! Dan via drukke weg naar Treviglio waar we hotel zoeken en vinden t.o station! Fietsen via lift in kelder en dan lekker douchen! Wat is dat dan goddelijk lekker na zo'n dag! Daarna uit eten..maar geen resto te vinden...uiteindelijk na tienen bar-resto waar ze nog welwat voor ons willen maken! We eten heerlijke salade met speciaal soort pannenkoekjes.. Heerlijk en blij dat we nog wat te eten krijgen! Heerlijk ijstoetje en espresso... Heerlijk! Nu lekker in echt bed na ruim 2 weken! Luxe! Slapen! Luigi gaat mo met treinnaar Milano. Wij verder de Po-vlakte door!