Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Puffen op Povlakte!

Dinsdag-20juli Treviglio-Cremona 79 km Totaal 1587 km Na een zeer uitgebreid ontbijt in hotel Treviglio(t.o station: aanbevolen!) namen we nu echt afscheid van Luigi! (Louis Buskens) hij ging vandaag naar Milano en wij de po- vlakte over naar Cremona. Lekker vlak dus lekker opschieten. Onderweg kwamen we Jochem met zijn vader uit Paterswolde tegen (gisteren ook al bij de onmogelijke muur, waar we tegen op moesten klauteren 17%!) Zij moeten eigenlijk zondag in Rome zijn....dat is dus nog 6 dagen met vandaag erbij... Dus ruim 100 km per dag en dat in deze hitte! Hoewel: er waait een aangenaam koeltje...37gr maar toch.. Het is geen vervelende warmte, zolang je maar doorfietst! We dronken nog koffie in gezellig stadje Crema! Chique terras en toch maar €3,30 voor 2 echte cappuccino! An drinkt trouwens cafe Americano. Daarna langs experimentele route van prof Benjamins (hulde voor zijn prachtige route!) en daarmee kwamen we vrij relaxed op zeer simpel campinkje aan...lekkere douche, koud biertje en straks even naar stadje voor boodschappen. We koken zelf lekker pasta! Morgen naar Modena?! Schiet al lekker op naar Rome!

Toby

Nog even! We waren bang dat de berg(en) een beetje veel was, maar dat gaat heel goed. Prima!
Op naar Roma.
Toby.