Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Alsdedouchehetmaardoet!

Woensdag 21 juli Cremona-Modena 142 km! Totaal 1729 km heerlijk koffie met croissant in centrum Cremona. Daarna povlakte door: geen toerist gezien! Hele velden met meloenen en tomaten! Op de markt in Sabbioneta gegrilde kip gekocht en in schaduw gegeten. Daarna van dorp naar dorp met in elk dorp mooie kerk! Was erg heet vandaag, maar blijven fietsen helpt! Hoogtepunt: Bar Anastasia Santa Maria Della fossa Cola piza! Livio! Alle Romereizigers hier stoppen en cola met koude pizza op terras nemen! Livio is geweldig gastvrij! Toen op zoek naar kleine camping bij Modena: pad hield op bij autostrada in aanbouw! Bouwvakkers hielpen ons uit doolhof door hek open te maken! Na ruim 140 km kwamen we doorstoofd aan op camping waar we erg hartelijk ontvangen werden door eigenaar en zijn veel jongere Russische vrouw, die heerlijke pasta voor ons maakte met lekkere gekoelde rode Emiglia Romagna rode Sangiovese wijn erbij! Erg hartelijk! Morgen weer klimmen: Apenijnen! A domani! Zo heerlijk om na zo'n dag onder de koude douche te staan!