Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Hot shot!

Donderdag 22 juli Modena-Maserno 92 km Totaal: 1821 km Het is maar beter dat we het jullie vertellen...Zo'n monstertocht in dit tempo voor mensen op onze leeftijd rijd je niet op een paar panini met chocopasta....Dit soort onmenselijke prestaties: vandaag b.v ruim 50 km klimmen! ..dat kan alleen maar als je bereid bent speciale middelen te slikken! We geven het daarom liever zelf toe, dan dat we betrapt worden... Deze ongelooflijke prestaties halen we uit een speciaal goedje...het is hier overal vrij te koop en An heeft er een apart zintuig voor ontwikkeld! Daar! roept ze dan opeens onderweg! En meestal is het dan een soort koffieshopachtig gebouw...en daar verkopen ze het, net zoveel als je maar hebben wil en overal erg zuiver! (thuis hebben we wel eens geexperimenteerd met een soort light variant, dus zonder wit poeder zeg maar..., maar hier gebruiken we hem puur! En dan heeft het spul ook gelijk een enorm effect! Kilometers kun je dan weer klimmen! Totdat je weer wat licht in je hoofd wordt... En Dan weet je: het is weer tijd voor een shot Coke! Liters drinken we ervan! En vandaag hielp het ons tot Maserno midden in de Appenijnen! Dat wordt straks afkicken als we thuis zijn!