Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Opladen in Florence!

Zaterdag 24 juli Rustdag Florence! We genieten vandaag volop van onze rustdag in Firenze! Vanochtend evengoed om 7 uur wakker en lekker gelijk eruit, want het is zo heerlijk hier ' 's morgens! Nog lekker koel en alles is heerlijk droog! Vandaag dus Florence bekijken...beleven via een schitterend uitzichtpunt waar je over de hele stad heenkijkt afgedaald naar het centrum, waar we eerst gingen ontbijten:heerlijke verse koffie met croissant! Daarna de stad door, waarbij je van de ene verbazing in de andere valt! Teveel om op te noemen, later voeg ik wel wat foto's toe. Lekker hapje gegeten in de stad en daarna voor het eerst: echt Italiaans ijs gegeten! Wow! Daarna weer teruggeklommen naar de camping en heerlijk gelezen! We hebben allebei een e-reader mee, waardoor we hele dikke boeken kunnen lezen, zonder last van het gewicht te hebben! Ik laad ze weer op met de zelf bij elkaar gefietste stroom (pedal power accu) Daar laad ik ook mijn telefoontje mee op! Erg handig en milieuvriendelijk, maar vooral lekker gevoel van onafhankelijkheid! Ook lekker naar Italiaanse muziek geluisterd (Andrea Bocelli!) kortom helemaal weer opgeladen voor morgen: dan willen naar Siena! Ariverderci!