Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Roma op de borden!

Woensdag 28 juli Orvieto-Lago di Vico 100 km Totaal: 2257km Heerlijk uitgerust vertrokken we vanochtend vanuit hotel Orvieto...en dat was wel nodig vandaag! We begonnen met een paar uur klimmen en reden nog om ook! Maar Umbria is geweldig mooi en we genoten van de mooie uitzichten en de prachtige stadjes onderweg! Lunch in rest Lanterno in Vitorchiano echt geweldig! De tagliatello di tartufo! En de heerlijke Cima del Giglio witte wijn uit de Umbria streek! Sublimo! Langzamerhand reden we Lazio binnen en het bleef maar op en neer gaan! Het ene moment gier je met 50 km per uur naar beneden en dan rij je weer tegen een nieuwe heuvel op, waar je dan soms maar net de 5 km per uur haalt! Uiteindelijk bereikten we na 100! Km het Lago di Vico, een rustige camping, dwz normaal gesproken, want nu zit er een hele kolonie jeugd van het rode kruis! Wel gezellig... Nog even potje pasta koken en dan maffen! Morgen naar Rome! De hele dag kwamen we al borden tegen met daarop: Roma!

margreet pruis

bijna, bijna in Rome....
helaas komt er dan ook bijna een eind aan jullie vakantie, dus geniet nog maar fijn , van jullie laatste week !!
liefs margreet

Siem en Annemiek

Heerlijk zo alle dagen even met jullie meereizen tussen al onze bedrijvigheid door.
Eigenlijk voelt dat een beetje als VAKANTIE.
Bedankt daarvoor.
Doe de groeten aan de paus en geniet van het mooie schouwspel op het St Pietersplein
Groetjes Siem en Annemiek

Greet en Kees

Zo helden, wij zijn net terug van een rondje Ierland ( ook van Benjaminse). Volgens ons heeft hij geen enkele heuvel of berg buiten het parcours gelaten. Het weer was bij ons minder goed (understatement) dan bij jullie. Zo nu en dan beelden uit een Mordor-achtig decor. Maar wel ongelooflijk mooi. Jullie zijn dus nu in Rome! Geweldig hoor, geniet er maar lekker van.