Volg Kees en Andriesje op hun fietstochten door Europa

Finite!

Zondag 1 aug Lago di Bracchiano tijdrit: 55 km Totaal 2400 km!
Na een heerlijke rustdag vrijdag met flink onweer gingen we zaterdag naar Rome! Eerst met busje vanaf de camping naar station: met een Brig kaart voor onbeperkt reizen in Rome en omgeving voor €6,- pp De reis er naartoe ging dus perfect! In de stad was het echt veel te druk om te genieten van de vele schitterende bijzonderheden! Eerst gingen we naar het Colloseum! Erg mooi en indrukwekkend! Maar veel te druk! Na de Trevia fontein en Spaanse trappen hadden we het eerlijk gezegd allebei Spaans benauwd! Na al die schitterende weken, waarbij we zo intens genoten van het buiten zijn, de geweldige Italiaanse mensen en de vele mooie bijzondere dingen die we spontaan onderweg tegenkwamen, viel Rome in die zin tegen, dat we ons erg vervreemd voelden van die horden mensen, waar we normaal ook onderdeel van uitmaken. Het was duidelijk: hier moesten we nog eens rustig op ons gemak naar toe om van alle prachtige dingen die Rome te bieden heeft te genieten! Terug op onze camping hebben we een lekker bordje pasta gemaakt en bij het meer opgegeten, terwijl we maar naar het mooie meer bleven kijken!
Vandaag zijn we naar de Hollandse camping gefietst waar onze fietsen vandaan worden opgehaald (Smeralda buiten Trevigno) door Soeten. Hij schijnt hier dinsdag al te komen! Het was maar 20 km, dus besloten we het meer nog maar eens om te fietsen! Vandaar toch nog ruim 50 km gefietst!
Morgenochtend vliegen we met Ryanair terug naar Eindhoven! Gek idee, dat we in twee uur terugvliegen, waar we weken over gedaan hebben op de fiets!
Maar wat was het geweldig!
Alles is enorm meegevallen!
Geweldig weer!
Prachtige route (Bedankt Paul Benjaminse!)
De fietsen zijn top! Bedankt Idworx en Eric Schuijt van de vakantiefietser uit Amsterdam!
Iedereen bedankt voor het meeleven en de leuke reacties!
Het was sublimo!
Tot volgend jaar!

Santiago?

Margareth

Gefeliciteerd met het behalen van deze tocht. Een geweldige prestatie! Een goede terugreis en tot snel in de Beemster waar we nieuwsgierig zijn naar jullie belevenissen en foto´s.